Kiminaussie.reismee.nl

Jaja we zijn er !!

Nou hoi allemaal!

ik zit al lekker in sydney!

zoals de meeste van jullie wel weten was het de eerste keer vliegen in m'n leven en ben ik ook meteen eigenlijk pas voor het eerst echt in t buitenland (op vakantie). Ik vond het op Schiphol dan ook super spannend worden. paar keer opnieuw afscheid genomen haha. Ondertussen heb ik er 3 vluchten opzitten en begin ik een beetje te wennen aan hoe het werkt allemaal op vliegvelden. Nou het eten was echt TOP!! Not. Mijn hemel. China airlines daar heb ik mij echt in vergist. Eerste vlucht kreeg ik 3 x in een vlucht (9uur) kip met rijst. Nou het is ook niet per se super lekker eten en als je het dan voor de 3e keer voor je neus hebt staan ben je er helemaal klaar mee. Ik heb dan ook de laatste maaltijd gezegd dat ik me ziek voelde en of ik alleen een broodje mocht. Je kreeg bij elk bordje een ja mini wit bolletje ofzo. Ook kreeg je overal een bakje fruit bij. Daar keek ik wel telkens naar uit. In 2e en 3e vlucht werd het fruit ook tropischer. Papaya en dragon fruit. Maar bv ook peer die ze hier dus weer rauw eten. Kneiter hard was het. Maarja dat fruit is super lekker dus daar keek ik dan wel weer telkens naar uit haha. Nog wat gedoe ik Taipei. Er zou geen hotel geboekt zijn voor mij dus ik mocht niet mee. Ik helemaal in de stress bang dat ik alleen achter zou blijven op een buitenlands vliegveld waar zebizar slecht Engels spreken. ik met de organisatie gebeld. Taxi in gestapt, ingecheckt bij hotel was allemaal prima. Ik dacht dus dat het geregeld was. Een uurtje later wordt er op m'n kamer gebeld dat ik of terug naar t vliegveld moet (per direct) of als ze rond uitcheck tijd nog geen duidelijk hebben ik de kamer zelf moest betalen. Dat was het eerste momentje (en gelukkig ook het enige) dat ik er voor het eerst klaar mee was en stiekem wel terug naar huis toe wilde. Ik helemaal in de stress natuurlijk (jullie kennen me haha) dus paar keer heen en weer gebeld uiteindelijk alles geregeld gelukkig! Maar wat was ik even verdrietig. Gelukkig heeft de groep me super opgevangen. in sydney aangekomen even foto's gemaakt bij Opera House en toen lekker naar t hostel gegaan. Iedereen was ondertussen wel Gaar. We hebben allemaal lekker onze zwemkleren aangetrokken en hebben even genoten van het prachtige weer (26 graden en vol op zon) op het strand. dar zit dus tegen over het hostel. Je steekt je weg over en je loopt er zo op. Heeeerlijk. Savonds gebbqt. En toen gaf m'n lichaam het op. Alles begon te bewegen, als of ik met turbulentie ik t vliegtuig zat zo voelde ik me. dus besloten om naar bed te gaan ipv mee een barretje in. Dag 2 was natuurlijk de regeldag. voor het eerst echt geslapen (en goed) en om 7uur aan t ontbijt. lekker witbrood. We hebben de hele dag door de stad gelopen met die 26 graden (bloedje heet) en besloten aan t eind van de dag lekker naar een kroegje te gaan en lekker biertje en wijntje te nemen. Ik heb dus bier gedronken jongens. Een speciaal bier, heel lekker zoet. Geen flauw idee meer ff hoe die heet hoor. een van de jongens van onze groep was jarig dus hebben we savonds lekker met wat wodka op het strand gezellig gezeten. Rond 1 ging ik slapen en ben nu wakker, tis nu half 5 sochtends. Ik hoef pas kwart voor 7 aant ontbijt maar kan niet meer slapen. nu baal ik wel even want vnv ben ik weer gebroken natuurlijk maar oke. Vandaag gaan we de blue Mountains bekijken en naar een wildlife park. Morgen (zondag) gaan we Manly in, lekker rustig dagje gewoon lekker zelf rondlopen ensavonds samen eten. Maandag zouden we eigenlijk gaan surfen (ik was de enige die me heeft ingeschreven). Toen belde de surforganisatie dat ze maandag al vol zaten en dat ik dus wel kom surfen maar dan een andere dag met een andere groep. Ik twijfelde nogal. Toen zei onze tourgids (oh!! Zei komt trouwens uit Tuitjenhorn fucking lachen!! Kan je beetje met elkaar praten enzo, zelfde accent natuurlijk, ja die klik hield ik wel ja echt tof) dus Jaimy heet ze. Die ging voor mij een vriend van haar bellen of die mij kon helpen. Nu krijg ik dus 2 uur lang privé les ???? Jaimy gaat ook mee, Beetje zelf surfen en dan gaat hij mij t een en ander leren, op Bondi Beach! Heb er nu super veel zin en zo lief dat hij tijd vrij maakt om mij privé les te geve , echt super blij mee :) lief dat Jaimy dat weer even heeft geregeld. Die heeft er ook super veel zin in dus wordt helemaal leuk. En dan zit onze groepsreis er alweer op. Ik blijf Wss nog 2 dagen langer zodat ik nog ff kan bekijken wat ik precies wil gaan doen want ik heb nog geen flauw idee dus dat horen jullie nog. Ondertussen in het kwart voor 6 nu en gaat m'n wekker al bijna haha. Oh ik heb een nieuw Australisch telefoonnummer! Dus mensen die me willen appen even naar het nieuwe nummer toe!

+61 0478175615

cheeers mates!

spreek jullie later weer :)

Reacties

Reacties

Ineke Datema

Hey lieverd, top, zo'n privé les, ben benieuwd! Veel plezier!!!

Oma en Opa Datema

Meid, wat kan een mens in een paar dagen wat meemaken. Je hebt je tot op heden er goed doorheen geslagen. Eén van de dames, die oma komt wassen 's-morgens zegt altijd: komt allemaal goed. En dat zeggen wij dan ook maar tegen jou: Kim, het komt allemaal goed.Knuffel van ons beiden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!