Kiminaussie.reismee.nl

Het aftellen is begonnen

Hi Guys!

Hier is dan mn blog!

Hier zullen jullie de komende maanden mijn verhalen kunnen lezen (als ik het niet vergeet)

Nog 8 daagjes!!! Het laatste weekje.

Het aftellen is nu echt begonnen, de vliegtickets heb ik ondertussen ook binnen gekregen, dus nu gaat het gebeuren. Ik reis heen met een groep van zo'n 20 mensen, we hebben al een groepsapp met zn alle dus zo leren we elkaar al best kennen.

Ik verzamel 24 maart om 10.15 op schiphol, dan krijgen we nog de laatste informatie en gaan we inchecken, daarna kan ik nog wat gaan drinken met mn familie en vrienden. En dan gaat het gebeuren, mn vlucht vertrekt om 13.20. Mijn eerste stop zal zijn op Bangkok (11,5 uur vliegen), we komen daar 6.45 aan, wordt er even getankt en dan vertrekken we om 8.30 verder naar Taipei. (3,5 uur vliegen). We komen om 13.00 aan in Taipei met een stop van 10 uur. Er is daar een hotel voor ons geregeld waar we even kunnen zwemmen en lekker bij kunnen komen. Dan vertrekken we om 23.00 weer van Taipei naar de eindbestemming SYDNEY. (9,5 uur vliegen) We komen om 11.20 aan in Sydney, mooi eind van de ochtend.

Dan gaan we als allereerst naar de haven voor wat foto's met de groep. Die zullen meteen op de facebookpagina van Australian Backpackers geplaatst worden.

https://www.facebook.com/AustralianBackpackersNederland?fref=ts

(ik weet niet of de link het doet, anders moeten jullie maar even knippen en plakken) Dan rijden we door naar het Hostel waar in de eerste 4 nachten zal verblijven. 's avonds gaan we gezellig BBQ'en, dus het eerste kangaroe vlees zal al meteen gegeten worden :)

De 2e dag is een beetje de regeldag. Mn bankaccout activeren, postadres aanmaken, medicare zaken regelen, dat soort dingen.

Dag 3 Gaan we als eerst naar de beroemde Blue Mountains en rijden we daarna door naar een Wildlife Park.

Dag 4 Gaan we naar de Manly North Head. Vanaf dat punt hebben we uitzicht over de haven en skyline van Sydney. Dan lopen we verder naar Shelly Beach om lekker te lunchen samen. En de rest van de middag daar gezellig door te brengen met zn alle! Mocht het weer tegen vallen gaan we met de ferry naar Syndey, beetje de stad verkennen.

En dan is het alweer dag 5. Het laatste dagje met deze groepsreis. Deze dag gaan we lekker surfen, samen lunchen en dan weer surfen, surfen en surfen

Cool

En dat is het voor iedereen tijd om allemaal een eigen kant op op te reizen. (ik heb nog geen flauw idee wat ik hierna ga doen, eerst naar is daar aankomen en het een beetje aankijken allemaal)

Maar voorlopig moet ik eerst nog die kant op vliegen, en nog wat dagen in het koude, hard waaiende Nederland doorbrengen. Tegen de tijd dat ik daar aangekomen ben zal ik kijken of ik ergens wat tijd kan vinden om weer wat te schrijven.

Mochten mensen intresse hebben in welke Hostel ik de eerste paar dagen verblijf, dit is het adres. Kun je het best even googlen.

Sydney Beachouse YHA
04 Collaroy street/ level 2
Collaroy Beach Sydney
2097 NSW Australia

Nou ik denk dat jullie zo wel even genoeg informatie hebben voor de komende tijd, mochten jullie nog iets willen weten, laat het me weten!

Groetjess

Reacties

Reacties

stefanie

Hé Kim, spannend hoor, het komt nu inderdaad dicht bij.Maar wat super dat je je droom waar gaat maken! Wij wensen je in elk geval heel veel plezier en veel mooie avonturen daar en gaan zeker je avonturen volgen. Liefs van Rene, Stefanie, Bente en Britt xx

oma en opa Datema

Leuke site en alvast een leuk verhaal. Ga zo door. We zijn erg benieuwd naar je avonturen. Maar eerst tot morgen, je afscheidsbezoekje. De taart staat klaar. Kus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!