Kiminaussie.reismee.nl

I've got a job ;d

Het is ondertussen alweer een tijdje terug dat ik heb geschreven.

de Blue Mountains waren prachtig jongens, meeste hebben vast al fotos op facebook gezien, echt adembenemende uitzichten, niet normaal. Zondag gingen we naar Manly Beach, eerst een hike gedaan naar een mooi uitzicht, (en de aller eerste dolfijnen gespot, wel heel veel weg helaas) en toen door gelopen naar Shelly Beach, een klein strandje naast het grote en drukkere Manly Beach. Nog even Manly zelf ingegaan, beetje rondgekeken en wat avond eten gehaald en weer terug naar Collaroy. Maandag ben ik wezen surfen!!

Cool
Wat was het gaaf, 2 uurtjes gesurft en zo'n 3 x op het bord gestaan waarvan 1 x al echt 'gesurft'. Wat voelt dat goed zeg, maar vergt ook veel energie, je kon me oprapen na 2 uur. Daarna gingen we nog even wat drinken in een super leuke tent in Bondi Beach. Mijn surfleraar komt uit Colombia en kwam 2 colombiaanse vrienden tegen dus uiteindelijke zaten we met zn 6e daar gezellig een drankje te doen. Echt een top dag gehad. Toen waren de eerste 5 dagen van de groepsreis alweer om. Sommige zijn gelijk volgende dag of woensdag al vertrokken maar meeste bleven nog even in het hostel hangen. Typisch Nederlands hostel, zo gezellig, echt leuke avonden gehad daar. 95 % van alle mensen daar waren gewoon Nederlands.

Woensdag ochtend kreeg mijn jobcoach een mailtje van een gezin in Perth die zsm een au pair nodig had. hij ging gelijk naar me toe dat dit echt het ideale baantje was voor mij. Had me een beetje de hemel ingeprijsd daar en 's middags had in de man zelf al aan de telefoon. Het liefst wilde hij dat ik nog die avond het vliegtuig pakte richting Perth. Nou had ik mijn hostel al betaald tot vrijdag, en wilde ik het ook even laten bezinken allemaal dus ben uiteindelijk vrijdag eind van de middag het vliegtuig ingestapt op naar Perth. 5 uurtjes later en met 2 uur tijdverschil kwam ik daar dus al rond etenstijd aan. Mijn allereerste vlucht in mijn eentje ook weer gehad haha. Ik heb van deze vlucht echt last gehad van een jetlag, heel bizar want van de vlucht naar Sydney had ik nergens last van maar oke. Pasen gevierd met het gezien, hot cross buns gebakken en paaseitjes gezocht en toen kon het babyzitten gelijk beginnen want de kinderen hadden herfstvakantie, 2 weken... De eerste week heb ik nu overleeft. Maar wat vraagt het veel energie zeg, 3 kinderen, dag in dag uit. Een jongetje van 4 en een tweeling van 6 (meiden) Veel heb ik dus nog niet kunnen zien want alles wat ik wil gaan doen is niet voor die leeftijd bestemd of ze willen super snel weg omdat ze het saai vinden. dus nog even een weekje dingen doen die zij leuk vinden en dan kan ik echt een beetje gaan verkennen. de moeder probeert me in het weekend wel mee te nemen naar wat dingen maar de kinderen worden erg snel zeikerig. Zodra de school weer begint (volgende week) zullen mijn dagen heel anders worden. Het jongetje van 4 gaat nu naar daycare ma en di maar het is erg duur dus ze willen hem er vanaf hebben.

Maandag; hele dag oppassen van 8 tot ouders thuis komen (tussen 5 en 6)
Voor dinsdag geldt hetzelfde. Dan heb ik dus alleen de 4 jarige. Woensdag, donderdag en vrijdag hoef ik alleen de kinderen op te halen van school rond 3 uur en op te passen tot de ouders thuis komen. Het weekend ben ik vrij. Hopelijk kan ik nog een baantje vinden ergens tussendoor voor wat extra geld maar voor nu is het oke. Er is altijd een auto beschikbaar dus daar ben ik wel blij mee. Dit zal dus mijn werkschema zijn voor de komende 3 maanden :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!