Kiminaussie.reismee.nl

Hfst 1 bijna afgesloten

Hi everyone!

Nu ruim 2,5 maand aan het werk als Au Pair en nog 2 weekjes te gaan. Dan kan ik eindelijk weer verder. Omdat ik alsmaar aan het werk ben geweest heb ik niet veel gedaan/meegemaakt maar in het weekend ben ik vrij dus af en toe een dagje of weekendje weg ging ik wel. Volgens mij heb ik het allemaal wel op Facebook gezet. Snorkelen met dolfijnen, naar Cottesloe Beach geweest, The Pinnacles en Rottnest Island. Dit zijn wel de grotere uitstapjes geweest. Op Cottesloe Beach een Australische jongen tegen gekomen die ons (ik was met nog 2 meiden) meenam naar z’n huis voor een drankje. Hij heeft me ook meegenomen naar The Pinnacles en Rottnest Island en naar het verjaardagsfeest van z’n broertje :) wat zijn ze toch vriendelijk hier.

Het gezin; Jaa ik heb hier mijn tijd doorgebracht met ups and downs. Ik had het beter kunnen treffen maar waarschijnlijk ook slechter. Het gaat om de kinderen en gelukkig beginnen die zich steeds meer aan mij te hechten (ze moesten erg wennen aan me en mijn strengheid haha) maar ach ze weten nu hoe het werkt en waren gewoon helemaal geen structuur gewend. Daarom hadden ze mij ook nodig. Ga met een gemengd gevoel weg hier. Het voelt beetje alsof ik 3 maanden ‘vast’ heb gezeten, omdat ik niet verder kon met mijn reis maar ja, je moet geld hebben om de reis te maken natuurlijk!

Die vriendelijke Australische jongen is 2 weken geleden vertrokken naar Europa voor werk en vriendenbezoek en what not DUSSSS heb ik hem voordat hij wegging nog even snel gevraagd of ik misschien na dit baantje in z’n appartement mocht verblijven. En natuurlijk mocht dat :) Perth kost namelijk al gauw AUD$30 per nacht in een hostel en dan heb ik nog niks gezegd over de prijzen in de supermarkt... Hij woont mooi (bijna) aan het strand en vanaf z’n balkon kan je de zee en zonsondergang zien dus ik ben helemaal blij. Ik ben hier het weekend van 4/5 juli klaar en wil zo snel mogelijk dat appartement in en even rustig bijkomen en gewoon relaxen aan het strand en even niemand om me heen. Hij komt pas eind juli terug en ik mocht zolang blijven als ik nodig had. Ik ben opzoek naar een baantje voor een 2e working holiday visa maar lukt nog niet helemaal. Dus dan heb ik daar even lekker een plekje voor mezelf en kan ik rustig zoeken naar een nieuwe werkplek. Misschien dat ik ondertussen de west kust omhoog ga reizen maar dat moet ik allemaal nog maar zien.

Eerst MIJN VERJAARDAG! (12 Juli)

Ik ben van plan in het appartement te blijven tot de 12e zodat familie en vrienden een adres heeft om kaarten en pakketjes heen te sturen. Maar als iedereen die een kaartje wilt sturen, zorgt dat die rond 4/5 juli aankomt dan heb ik in ieder geval alles binnen. En als ik dan eerder mocht vertrekken kan ik alles gewoon meenemen en dan alsnog de 12e openen. Ik zou het super leuk vinden zo veel mogelijk kaartjes te ontvangen vanuit Nederland. Omdat ik niet van plan ben het hier echt te vieren, voel ik me dan toch een beetje jarig ???? Houdt er wel rekening mee dat het zo’n 2,5/3 weken duurt voordat ze hier aankomen dus verstuur ze op tijd haha.

Het adres is;

Unit 1 / 2 Gadsdon Street

Cottesloe

WA, 6011

Australia

Je kunt WA ook uitschrijven als Western Australia, net wat je leuk vind :)

--Update—

Gister 2meiden gevonden die mensen zoeken om de westkust mee omhoog te reizen op ons gemakje en op alle mooie plekjes te stoppen. We hebben allemaal geen auto maar kunnen ook gaan huren. Ik ben tot nu toe de enige die kan rijden in australie dus we zoeken eigenlijk nog 1 iemand die ook kan rijden zodat we af kunnen wisselen. Maarja beter 1 bestuurder dan geen, als we niemand vinden moeten we maar even wat vaker stoppen onderweg ;p We willen 12/13 juli weggaan, dus de kans is groot dat ik mijn verjaardag toch niet alleen vier! Nogmaals Voor de mensen die post willen versturen, doe dat dus optijd want ik verlaat de 11/12e het appartement zoals het er nu uitziet! Ondertussen hou ik de baantjes voor een 2e visa in de gaten :)

Dit was het voor nu weer, zodra er iets veranderd horen jullie het!

Cheers Guys !

Reacties

Reacties

Ineke

Klinkt helemaal geweldig Kim!!

Oma en Opa Datema

Dank je wel. Het was weer leuk van je te horen. En nu op naar je verjaardag volgende maand. Veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!