Kiminaussie.reismee.nl

M'n eerste roadtrip gaat beginnen !!

03-07-2015

Vandaag was de laatste dag bij de familie Strautins.. Super gemengde gevoelens. Blij dat ik een nieuw avontuur tegemoet ga maar ga de kids toch wel missen. Het was raar om m’n tas in te pakken en m’n kamer helemaal leeg te zien. Afscheid genomen van de kat, en nog met de familie uiteten geweest bij de Italiaan. Nog nooit zoiets meegemaakt. Je kunt niet van te voren reserveren maar moet buiten in de rij staan en wachten tot er een tafeltje vrij komt. Wat er dus gebeurt is; je besteld je eten, je eet het op, je betaald en gaat weg zodat de volgende naar binnen kan. Terwijl je in Nederland soms wel uren/ een hele avond in een restaurant zit. Gelukkig waren wij nog mooi vroeg dus hadden we snel een plekje. Sommige hebben wel een uur buiten staan wachten, maar ik snap dat ze blijven staan want het was heerlijk! En alles wat je niet op kunt, doen ze in bakjes en krijg je mee naar huis. (Dus heb al avondeten voor de volgende dag haha) kids gedag gezegd en toen op naar m’n appartement in Cottesloe. Toch raar om opeens helemaal in je eentje te zijn. Maar een raampje open en ik hoor de golven. Heerlijk geluid om mee in slaap te vallen :)

12-07-2015

Ik heb besloten mijn verjaardag niet te vieren. Het is toch anders zonder je familie en vrienden bij je. Dus heb gewoon wat lekkere dingetjes voor mezelf gekocht. En middagje op het strand gelegen, lekker bijkleuren :) super veel felicitaties gekregen, hartstikke bedankt daarvoor! En even met moeders geskypet.

Ik en die 2 Engelse meiden hadden een ‘Magic Bus’ gevonden. Er zijn 2 jongens die een oude schoolbus hebben gekocht (25pers) en sindsdien tours doen langs de west kust. Geen regels of iets. Waar de groep heen wilt daar gaan we heen, we hoeven in principe alleen te betalen voor eten en drinken en de bezinekosten maar dat is het! Je mag roken in de bus, drinken in de bus, op de bus schilderen. Wat je maar wilt. Een groot gekkenhuis maar wordt vast een super rit. De bus vertrekt de 15e (woensdag) dus heb heerlijk even een ruime week uitgerust, voordat ik weer de bus in ga met zoveel man! Dinsdag alvast een “meeting up” . Iedereen ontmoeten en samen drankje doen en woensdag ochtend 10u verzamelen op t station :)

De west kust schijnt mooier te zijn dan de oost kust dus ik heb er super veel zin in.

Western Australia is veel outback en open vlaktes dus ik ga ervan uit dat ik een groot deel vd reis geen service zal hebben. Zodra ik het heb zal ik natuurlijk meteen reageren op evt mailtjes, appjes en fb berichtjes maar houdt er rekening mee dat het dus dagen kan duren voordat ik reageer! De reis begint in Perth en we gaan in ongeveer 3/4 weken omhoog tot en met Broome. Vanuit daar hoop ik nog verder omhoog te gaan naar Darwin. Tegen die tijd zal er denk ik wel weer een berichtje komen :) Verdere plannen heb ik nu nog niet, eerst naar eens die prachtige kust helemaal langs en dan zie ik wel weer verder!

14-07-2015

Vandaag iedereen ontmoet die mee gaat op de bus morgen, nu nog meer zin in! Er zullen maar af en toe douches en wc’s aanwezig zijn dus het wordt echt ‘back to the basics’ en lekker een worden met de natuur hahah.

BELANGRIJK: IK ZAL DE KOMENDE 4 WEKEN MN TELEFOON NIET KUNNEN OPLADEN!!

Dus ik ga hem uitzetten en zo af en toe aanzetten om batterijen te besparen maar houdt er rekening mee dat ik dus vaak niet zal reageren en op geve moment helemaal niet meer.

Met name familie, maak jullie dus geen zorgen er is dan niks met me gebeurt, ik heb gewoon geen batterij meer :)

Ik ga nu laatste spullen inpakken en lekker naar bed, morgen ochtend vroeg op voor m’n geweldige trip!

Reacties

Reacties

Oma en Opa Datema

Lijkt ons erg leuk toe, met zo'n heel stel in een oude bus.Veel plezier en geniet er van. Hopelijk is het een beetje een veilige bus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!